loading...
پاتوق بچه های ایرانی
محمد مهدی دشتی بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دلخوش عشق شما نیستم من ای اهل زمین 

عشق را در آسمان قلب و روح من ببین 

عشق من در ذهن و در جان من است 

عشق من تنها خدای ِ آسمان روشن است 

عشق من یادش بود آرام دل ،

یاد او هر غصه ای را مرهم است 

گر، به او دل خوش بدارم روز و شب 

جان خسته کی فتد در تاب و تب ؟

گر سزاوار ره کویش شوم 

فارغ از دنیا شده ، سویش روم

دل زقید بندها وا میشود 

در بهشت اولینش باز ماوا میشود 

مرغ دل تنها سبکبال و رها 

رو بسوی عرش اعلا میشود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,107